0723944956
info@sitelinx.co.il

פיתוח אתרים מותאמים לנייד

בניית אתרים מותאמים למכשירי מובייל (אתר רספונסיבי)
בניית אתר מותאם לניידים

מהו עיצוב אתר רספונסיבי?

עיצוב רספונסיבי מבטיח שהאתר שלכם יהיה מותאם לכל מכשיר נייד אשר בעזרתו מבקרים את האתר שלכם. האתרים הרספונסיבים הטובים ביותר משנים את גודל התוכן, התמונות והפונקציות בצורה אוטומטית, במכשיר הנייד, בטאבלט, ובמחשב הנייח.

בין לקוחותינו

בניית אתרי תדמית, פיתוח אתרי מסחר מתקדמים, קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן, ניהול ויצירת תוכן, ניהול מוניטין בגוגל ועוד - אנו בסייטלינקס גאים ליטול חלק בהצלחה.
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover

מדוע עליי להשתמש בעיצוב רספונסיבי לאתר האינטרנט שלי?

בין אם לקוחות מבקרים באתר שלך תוך כדי תנועה, או בין אם הם במשרד מהמחשב הנייח, חווית המשתמש תמיד מותאמת. אתר רספונסיבי משנה בדינמיות את הגדלים של התוכן והתבניות למכשירים ניידים, נייחים וטאבלטים, על מנת להבטיח שהאתר קל ונוח לשימוש בכל מכשיר ובכל יחס גובה-רוחב של צג.

נגישות השימוש במכשיר הנייד

השימוש במכשירים ניידים עולה בצורה משמעותית ולכן גם ההזדמנות האדירה שטמונה בכך. אתר אינטרנט שאינו רספונסיבי למכשירים ניידים עלול להפסיד הרבה פוטנציאל והזדמנויות עסקיות. המעצבים הרספונסיבים המקצועיים שלנו מספקים תוצאות מרהיבות למחשבים נייחים, טאבלט, ומשתמשי מובייל. אתר בעיצוב רספונסיבי מבטיח חווית משתמש יוצאת מן הכלל. באחריות.

יעילות משמעותית בזמן ובמחיר

אתר רספונסיבי מעוצב יכול ליצור יעילות רבה בפיתוח, בזמן ובמחיר. הגישה בפיתוח אתר רספונסיבי מאפשר לכם להתאים את העסק האינטרנטי שלכם לכל מכשיר בעזרת עיצוב יחיד. ללא הגישה הזו, אתם נאלצים לבזבז זמן ומשאבים כדי לבנות אתר נפרד או אפליקציה עבור המכשיר הנייד.

ידידותי לדירוג גבוה יותר בגוגל

עיצוב רספונסיבי הוא האפשרות המועדפת כשזה מגיע להפיכת האתר שלכם לידידותי למובייל, ובכך לידידותי לתוצאות החיפוש של גוגל. כשזה מגיע לקידום אתרים בגוגל, אתר רספונסיבי יכול לעזור למאמצים שלכם במידה משמעותית, ולהקל בקבלת ערך מגישת גוגל של ‘אינדוקס ראשוני למובייל’. בכך שתספקו אתר שמותאם לכל גדלי המסכים, אתם מקלים על מנועי החיפוש בהבנת התוכן שלכם והגשתו למשתמשים.

צור איתנו קשר עוד היום

צוות המומחים שלנו לעיצוב אתרים מותאמים עומד לשירותך.
קידום אתרים מותאמים בגוגל

קידום אתרים מותאמים בגוגל

השג הצלחה במנוע החיפוש על המסך הקטן.

אנחנו מוודאים שהאתר שלך מותאם לנייד -> מה שמשפר את חוויית המשתמשים עם המותג שלך -> מה שמזכה אותך במבקרי אתר רבים יותר ולקוחות מרוצים יותר.

להיראות בכל הפלטפורמות הנכונות

לא משנה מהו העסק שלך, חיוני שהוא יהיה מותאם לנייד. מנוע החיפוש בנייד הפך במהירות לדרך הפופולרית ביותר שבה אנשים גולשים באינטרנט. ועם העובדה שתאימות בנייד הפכה לפקטור בולט של גוגל, נגמרו התירוצים לא להתאים את האתר שלך לנייד.

זה המקום שבו אנחנו נכנסים לתמונה.

נבא את עתיד נוכחות האתר שלך

עם סייטלינקס תשמור על האתר שלך מותאם באופן מושלם גם לנייד וגם למחשב, כך שניתן יהיה למצוא אותך בקלות על ידי הלקוחות שלך ומנועי החיפוש. לא רק שתעבור את בדיקות תאימות הנייד של גוגל; אתה תפיל אותם מהרגליים, ותתעלה על הציפיות בכל פעם מחדש. האתר שלך ייבדק באופן מקצועי כדי להפוך אותו לידידותי לנייד. אנחנו גם נבצע לעומק ניתוח טכני של קידום אתרים במנוע חיפוש ניידי, כך שהמותג שלך תמיד יימצא בהישג ידם של לקוחותיך.

קידום אתרים במנוע חיפוש ניידי חכם יותר

אם האתר שלך עוד לא מותאם לנייד, עכשיו זה זמן טוב להתחיל לשקול זאת ברצינות. אתה תקבל הדרכה אחד על אחד מקבוצת המומחים שלנו ואסטרטגיה לאופטימיזציה חסינה ומותאמת. אם אתה מעוניין להיראות בכל הפלטפורמות הדיגיטליות או אם אתה דואג שהאתר שלך לא ידידותי לנייד, פנה אל המומחים שלנו עוד היום.

5/5 - (3 votes)
צור קשר