0723944956
info@sitelinx.co.il

סוכנות ליצירת תוכן ברשתות חברתיות

יצירת תוכן וניהול סושיאל עבור עסקים
  • יצירת קונספט ורעיון המתאים במיוחד ללקוח
  • יצירת התוכן כולל צילום ועריכת תמונות
  • יצירת סטים \ מציאת לוקיישן
  • תכנון פיד מרהיב המיועד למשוך את קהל היעד המוגדר
יצירת תוכן לרשתות חברתיות

בין לקוחותינו

יצירת קונספט ורעיון בהתאמה אישית. יצירת התוכן ע״י לינוי פרידמן כולל צילום ועריכת תמונות, יצירת סטים ועוד! לקוחותינו המרוצים מההווה והעבר כוללים:
hover
hover
hover
hover
hover
hover

עבודות יצירת תוכן לדוגמה

סייטלינקס

סוכנות ליצירת תוכן לרשתות החברתיות ולאתרים

יצירת תוכן איכותי הינה חלק בלתי נפרד מכל חברה, או עסק, אשר מעוניינים להקרין אישיות ונוכחות סושיאל חזקה והגדרת המותג מבחינה ויזואלית. התמונות והפיד האינסטגרמי הם אלמנטים לא פחות חשובים מהמיתוג או קידום – זהו כרטיס הביקור הטוב ביותר שתוכלו לפתח לעסק שלכם. לכן, אנו מציעים את השירות הטוב ביותר ליצירת תוכן איכותי ומדוייק.

100%

תכנון ויחס אישי

מנהלת יצירת התוכן שלנו תעבוד איתכם על אסטרטגיה ותציג בפניכם רעיונות המתאימים לאסטרטגיית התוכן המתאימים בדיוק לסגנון הייחודי של מהות המותג.

100%

צילום ועריכה

בין אם צילום באייפון או מצלמה מקצועית - אנו מבטיחים איכות צילום ברמה גבוהה ואיכותית. לאחר כל יום צילום, נסנן ונבחר את התמונות הטובות ביותר שיעברו עריכה בתוכנת לייטרום, עם פילטרים מותאמים אישית למותג שלכם.

מידע נוסף על לייטרום
100%

בחירת דוגמניות ולוקיישן

אנחנו נדאג לבחור את לוקיישן הצילום הטוב ביותר אשר מתאים למוצר שלכם בצורה הטובה ביותר - או לחלופין, בניית סט משטחים התואם לקו הקונספט שיצרנו. בנוסף, נבחר את הדוגמנית המתאימה ביותר להקרין את החוויה שתבקשו.

100%

תכנון פיד

אם שאלתם את עצמכם מהו כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם - אז התשובה היא פשוטה: פיד האינסטגרם של החברה. פיד האינסטגרם חייב להיות מסודר ואסטתי למראה, ולצעוק את מיתוג החברה כבר ממבט ראשון.    
אנו נדאג לשדרג את הפיד עם תמונות מהממות ומסודרות באופן מהפנט, בנוסף למגוון תמונות אווירה.

ה"באז" שעושה את כל ההבדל בין מותג מוכר למותג זוטר

שירותי יצירת התוכן הדיגיטלי שלנו עוזר לעסק שלכם להרחיב את מודעות המותג, לחזק מערכות יחסים, ולהגדיל המרות
img
יצירת תוכן לפייסבוק

יצירת תוכן לפייסבוק

עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים בחודש, אין ספק שתגיעו לקהל היעד שלכם דרך שימוש נכון ברשת הפייסבוק. היום כבר ידוע לכל – אם תנהלו אותה נכון, הפלטפורמה החברתית המובילה תחולל פלאות לעסק שלכם.

יצירת תוכן לאינסטגרם

יצירת תוכן לאינסטגרם

אומרים שתמונה שווה אלף מילים. במקרה שלנו, תמונה אחת יכולה להיות שווה מאות ואף אלפיי מכירות. אינסטגרם היא אחת הפלטפורמות החזקות ביותר מבין הרשתות החברתיות ליצירת לידים והמרת עוקבים ללקוחות. התחילו בבניית הקהל שלכם כבר היום!

יצירת תוכן ללינקדאין

יצירת תוכן ללינקדאין

בעזרת לינקדאין תוכלו להגיע לכ-500 מיליון מקבלי החלטות ומקצוענים בתחומם. הרשת החברתית הפופולריות ביותר לאנשי עסקים, מנהלי חברות ומחלקות בשלל תחומים. חשוב לציין: רוב משתמשי לינקדאין הם בעלי השכלה גבוהה ובגילאי 25 ומעלה.

מדוע לבחור בנו?

אם האתר המרשים שלנו אינו מספק...

אין הפתעות – כל דבר עובר דרכם קודם כל. אנו מסכימים בהדדיות על האסטרטגיה ותוכלו לאשר את המהלכים. תוכלו לעבוד איתנו ללא תלות שדורשת השתתפות מינימלית מהצד שלכם.

הסכמים בסיכון נמוך – השירותים שלנו מגובים ביושרה גבוהה ואנו רוצים להרוויח את אמינותכם על ידי אספקת עבודה מצוינת.

תרוויחו יותר עבור כספכם –בזבוז כל התקציב שלכם על סוכנות שיווק זה כמו קניית רכב ללא דלק. אנחנו לא מעוניינים שתשלמו ריטיינר גבוה, אלא מעדיפים שתשלמו על עלויות אמיתיות של השירות, ותשקיעו תקציבים נוספים על קידום ממומן. הדבר יעזור לנו לעזור לכם.

תודה! ההודעה נשלחה.
5/5 - (1 vote)
צור קשר