0723944956
info@sitelinx.co.il
פרסום בטאבולה

פרסום בטאבולה

טקטיקות מתקדמות ומוכחות לניהול ופרסום קמפיינים בטאבולה (Taboola)..

‘סייטלינקס’ מציעה לעסקים, חברות, ארגונים ויחידים, שירות פרסום בטאבולה – מערכת הפרסום הגדולה בישראל לשיווק באמצעות תוכן. חשבת שהמקום היחיד בו ניתן לשווק אתר אינטרנט בתשלום הוא בעזרת פרסום בגוגל, פרסום באאוטבריין או פייסבוק? הפרסום בטאבולה עוזר למפרסמים לחשוף את שירותיהם ומוצריהם בפני גולשים באתרי התוכן הגדולים בארץ (או בעולם). טאבולה מאפשרת להטמיע תוכן שיווקי באתרים נפוצים כך שלמראית עין יראה כחלק אינטגרלי מהכתבות באתר.

בין לקוחותינו

בניית אתרי תדמית, פיתוח אתרי מסחר מתקדמים, קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן, ניהול ויצירת תוכן, ניהול מוניטין בגוגל ועוד - אנו בסייטלינקס גאים ליטול חלק בהצלחה.
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
חשיפת תכנים רלוונטים
יותר כניסות לאתר
הנעה לפעולה
יותר המרות

זה מוכח: פרסום תוכן שיווקי בטבולה מייצר לידים איכותיים

לקוחותינו נהנים ממצבור משאבים אשר אגרנו במשך השנים, המסייע רבות לשיפור מוניטין העסק שלהם בעיני גוגל, ובזמן קצר יחסית
  • חשיפה באתרי תוכן מובילים
  • מעקב וניתוח ביצועים
  • פלטפורמה מוכרת ואמינה
  • מערכת פרסום חכמה
  • טירגוט קהל חד ומדויק
  • ניהול גמיש של חשבון המשתמש
פרסום בטאבולה - מערכת ניהול טאבולה

האם פרסום בטאבולה מתאים למודל העסקי שלך?

בעל עסק אשר פונה לקהל יעד בינוני או גדול? כתבות טאבולה מתאימות במיוחד עבורך
  • חשוב להבין את ההבדל בין פרסום בטאבולה לפרסום המוכר בשיטת PPC. עם טאבולה, אינך מפרסם שירות או מוצר ספציפי אלא מציג תוכן בעל ערך מוסף. הפרסום בטאבולה עוזר לעסקים להגיע לקהלים גדולים וביסוס נוכחות אינטרנטית. אבל זה לא הכל.
  • בעזרת פרסום התכנים, עסקים מרחיבים את נוכחותם, מביאים יותר גולשים לאתר וחושפים את המותג והתוכן שהם מייצרים בפני כמות גדולה מאד של זוגות עיניים. סוג התוכן הנכון עוזר לעסק לבסס את נוכחותו כאחד המובילים בתעשייה, להשיג כמות מבקרים גדולה יותר באתר, ובכך להגדיל המרות והכנסות.
  • אנו בסייטלינקס יודעים איך לנווט במים העכורים, מנגישים תכנים איכותיים תוך שמירה על תדמית המותג שלך ומיקומך בתעשייה. על ידי עבודה משותפת להבנה חדה של מטרותיך, שירות הפרסום בטאבולה שלנו יפיק עבורך תוצאות אמיתיות ובעלות ערך. לא עוד דוחות פעילות שלא הוכיחה את עצמה.

טאבולה שוברת שיאים

פלטפורמת שיווק באמצעות תוכן הגדולה בעולם
דירוג טאבולה לעומת אאוטבריין ואחרים - comScore
מקור: blog.taboola.com

פלטפורמת שיווק התוכן נוסדה בישראל בשנת 2006 ומעניקה למפרסמים יכולות מונוטיזציה גבוהות יותר בעזרת קישורים פנימיים וחיצוניים מומלצים, תוך הגברת תנועה והכנסות. החברה אשר מבוססת כיום בניו-יורק משרתת למעלה מ 750 מיליון מבקרי אתר ייחודיים וממוצע של 300 מיליארד המלצות תוכן מדי חודש.

בשנת 2015, החליטה הנהלת טאבולה ליטול יוזמה ולקחת את ההתרחבות הבינלאומית לעדיפות העליונה של החברה. בעזרת שותפיות אסטרטגיות בעשרות מדינות, מערכת שיווק התוכן טאבולה, הצליחה לזכות בתואר פלטפורמת שיווק התוכן הגדולה בעולם, כששברה את שיא 640 מיליארד המשתמשים בנייח. הישג אדיר לחברה הישראלית.

תרצה לשמוע עוד על פרסום בטאבולה?

שלח הודעה ואחד המומחים שלנו יחזור אליך בהקדם
תודה! ההודעה נשלחה.

טאבולה: אלטרנטיבה איכותית בשוק תחרותי

אין זה סוד שמפרסמים נאבקים בשנים האחרונות אל מול אתגרים שיווקיים כמו תוכנות חוסמי מודעות ואמביוולנטיות מצד לקוחות, אשר משפיעים לרעה על הכנסות.
ניהול מוניטין באינטרנט - גוגל

פלטפורמות כמו טאבולה מציעות לבעלי אתרים ומפרסמים, חלופה ברת קיימא למודעות הבאנרים שעליהן סמכו בעבר לפרנסת משפחותיהם. אלגוריתמים של הצעות תוכן מיועדים למשוך תערובת של כתבות ומאמרים אשר באמת יעניינו את הקורא, ומציגים אותם בשלל אתרים. מפוזרים בתערובת, ניתן למצוא גם סיפורים תומכים – חלקם תוכן שיווקי ממותג בעוד אחרים רק מחפשים תנועה לאתריהם – האלגוריתם מספק למפרסמים זרם תנועה והמרות שנחוץ כל כך בשיווק הדיגיטלי של ימינו.

אחד הסודות בניהול יעיל של מודעות טאבולה הוא לא רק לחשוף את המודעות בפני כמה שיותר גולשים, אלא יצירת התכנים הנכונים. אנחנו נעזור לך עם התכנים שמושכים אנשים, אבל המשרתים גם את מטרתך להמיר אותם ללקוחות.

התחל לפרסם בטאבולה עוד היום

אנו בסייטלינקס עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם צוותי פיתוח תוכן וקופירייטרים מסורים לקמפיין הפרסום המוצלח שלך בטאבולה. בין אם תבקש ייעוץ והדרכה לצוות שלך או שניקח על עצמנו את יישום וניהול הפרויקט, אנחנו כאן למענך.

פרסום בטאבולה – שאלות ותשובות

מה זה טאבולה?

טאבולה הוא כלי שמיועד לבעלי אתרי תוכן שרוצים לעודד משתמשים באתר לקרוא עוד מאמרים באתר שלהם או להגדיל רווחים באמצעות הפניות של תנועה מתוך אותם אתרים אל עבר אתרים אחרים. מפרסמים יכולים להיעזר בטאבולה בשביל להציג תוכן שיווקי באותם האתרים ולהינות מתנועה של מבקרים מאותם האתרים אל האתר שלהם.

כמה עולה לפרסם בטאבולה?

קליק עולה בממוצע בין 0.15$-0.3$ ויחסי ההקלקה נעים לרוב בין 0.5 ל0.75 אחוז. כמובן שעלויות ויחסי הקלקה משתנים ממדינה למדינה ובהתאם לאיכות התוכן/הקידום וסוג התעשייה.

איך ניתן לשפר עלות של קליק בטאבולה?

ככל שתצליחו לייצר CTR גבוה יותר, תצליחו להוזיל במידה מסויימת גם את העלות לקליק ובאופן כללי לייצר תמורה רבה יותר למחיר. הדרך לעשות זאת מסתכמת בעיקר באיכות הכותרת והתמונה המצורפת למודעה. לכן, רצוי לנסח כותרות שיווקיות ולבחור תמונות מתאימות וגם לבצע A/B TESTING משמעותי מתוך מטרה לבצע אופטימזציה שוטפת ולנתב את הכסף בזמן אמת ולאורך זמן לכותרות ולתמונות אשר שילובם מניב את העלויות לקליק וה CTR הטוב ביותר.

האם אני חייב לנהל בלוג פעיל בשביל לפרסם בטאבולה?

לא, אבל רצוי מכיוון שככל שתתנסה בקידום של תכנים שונים ומגוונים בטאבולה כך תוכל להתייעל ולהבין מה עובד טוב יותר ומניב לך תמורה טובה יותר לאורך זמן. טכנית, אין הכרח לנהל בלוג ומספיק יעד תוכני בודד על מנת שיהיה ניתן להעביר אליו את התנועה.

5/5 - (2 votes)
צור קשר