0723944956
info@sitelinx.co.il

ניתוח ביצועי SEO של האתר שלך

יש לך אתר אינטרנט? מחפש לשפר את הביצועים ותוצאות החיפוש בגוגל? צור קשר עם המומחים שלנו.

בין לקוחותינו

בניית אתרי תדמית, פיתוח אתרי מסחר מתקדמים, קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן, ניהול ויצירת תוכן, ניהול מוניטין בגוגל ועוד - אנו בסייטלינקס גאים ליטול חלק בהצלחה.
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover

בדיקת מיקום אתר בגוגל

מעוניין לדעת את מיקום האתר שלך או של מתחרה בתוצאות החיפוש של גוגל? הכלי הבא יסייע לך להבין באיזה מקום נמצא אתר בביטוי ספציפי.

[kwposchecker]

הודעה נשלחה. מומחה יחזור אליך בהקדם.
img

ניתוח ביצועי SEO של האתר שלך

אנחנו מבצעים ביקורת מקיפה של פעילות ה-SEO באתר שלך, מאבחנים הזדמנויות ובעיות, ומעדכנים אותך אודות הצעדים הנחוצים לשיפור התוצאות במנועי החיפוש.

גלה מה משתבש (ומה תקין)

האם אתה מתוסכל מכך שאינך נהנה מתוצאות החיפוש הרצויות? אולי השקעת כבר זמן רב בקידום האתר שלך במנועי החיפוש (SEO) ואתה עדיין לא נהנה מתוצאות העבודה שלך, או אולי פתאום חווית ירידה בדירוג ללא שום סיבה נראית לעין?

ובכן אל חשש – לא הכל אבוד.

תן למקצוענים שלנו ב'סייטלינקס' לתקן את המצב עם ניתוח SEO מקיף.

מה כולל שירות ניתוח האתר שלי?

אנחנו ננתח ונמפה את ביצועי האתר שלך, ונמליץ על אסטרטגיות לשיפור ומקסום. נבצע בדיקה מעמיקה בה נבדוק אלמנטים בדף האתר עצמו (on-page), כמו גם בממשק הניהול ובמערכות המקיפות אותו (off-page).

הבדיקה כוללת:

  • נבחן את הקישורים באתר שלך
  • נאתר פעילויות המוגדרות "לא אתיות" בעיני גוגל
  • נבחן את ביצועי האתר שלך
  • נבדוק את הקוד של האתר
  • ננתח את תוכן האתר
  • נעריך את יכולת הניווט באתר
  • נצפה בפעילות המתחרים שלך

ועוד הרבה יותר.

בדיקות SEO תורמות מאד להצלחת האתר שלך בכך שהן מראות לנו את כל הנושאים שיש צורך לעבוד עליהם. את הממצאים, אנו מסכמים בדו"ח בדיקה קל להבנה. אינך עומד לקבל מסמך מבלבל ועמוס; אנחנו רוצים שתבין בדיוק מה המצב של האתר ואיך ניתן לשפר אותו.

אז תהיה רגוע, אנחנו על זה.

אז במה אנחנו שונים?

אז במה אנחנו שונים?

אנחנו שונים בכל כך הרבה היבטים.

אנחנו מנווטים בבהירות במצבים מורכבים מבלי ליפול לחוסר אונים. אנחנו אוהבים את העולם המהיר והמתפתח של SEO ונשמח להעביר את הידע שלנו אליך.

אנחנו יודעים עד כמה מסובך יכול עולם האינטרנט להיות, אבל אל תניח לזה לסכן את האתר שלך. אנחנו עושים בשבילך את העבודה הקשה - לא רק הופכים את עבודתך לקלה יותר, אלא גם מראים לך את הכיוון הנכון במשך כל הדרך.

כן, אנחנו כאלה נחמדים ב'סייטלינקס'.

לא רק שאנו יודעים דבר או שניים על קידום אתרים, אנחנו גם ביססנו את עצמנו כאחד הקולות המובילים בתעשייה זו. אנחנו גאים במידע האיכותי שאנו נותנים לאחרים: מידע מדויק, עדכני וקל להבנה.

אז, אם יש לך בעיות בקידום אתר האינטרנט ואתה לא יודע מה לעשות, תן לנו לעשות את העבודה "המלוכלכת" עבורך.

5/5 - (3 votes)
צור קשר